Onze missie is de meest betrouwbare, flexibele en ook succesvolste partner voor onze opdrachtgevers te zijn.

In een snel veranderende en competitieve omgeving willen we slagen in onze missie en ons onderscheiden door focus op de elementen verwoord in onze visie.

face-to-face

Visie

  1. Klantgerichtheid
    • Wij willen altijd klaar staan voor onze klanten, we willen te allen tijde passende oplossingen bieden voor onze klanten. Deze klantgerichtheid verwachten wij tevens van al onze medewerkers.
  2. Betrouwbaarheid
    • Wat we doen, willen we goed doen en in overeenstemming met het principe ‘On Time In Full’.
  3. Flexibiliteit
    • We willen ons onderscheiden door flexibiliteit. Ongeacht tijdstip, seizoen of omstandigheden, wij maken van de transportuitdaging van onze klant onze uitdaging.
  4. Kwaliteit
    • Kwaliteit staat bij ons niet alleen op papier maar zit in onze genen. No nonsense.

Strategie

Vanuit, en door gebruikmaking van onze kernwaarden, willen we een jaarlijkse omzetgroei van 15%  realiseren.